Tools

Siemens DanmarkSiemens Danmark

Teknisk Support

Har du behov for Teknisk Support?

Hos Teknisk Support hjælper vi dig med alle former for tekniske problemer. Dette er typisk i forbindelse med konfigurering, programmering, opstilling, idriftsættelse, fejlfinding eller drift af Siemens produkter.

Vi hjælper dig gerne med opgaver såsom:

  • Hvordan skal der parametreres?

  • Hvad betyder systemmeldingen?

  • Hvordan virker funktionen?


Online ligger der mere end 300.000 opslag af teknisk information på tværs af alle industriers produkter.


Kontakt Teknisk Support

AVC-kort
Service Card

Har du behov for vores support, kan du udfylde en Support Request.

Fordelene ved at udfylde en Support Request er:

  • Din forespørgsel bliver oprettet med det samme

  • Systematisk opbevaring af tidligere forespørgsler, så sagerne er samlet et sted

  • Sporing af dine forespørgsler via internettet mySupport

  • Løsningsforslag allerede når du opretter forespørgslen


Du kan også ringe til os på tlf. 44 77 44 44

Åbningstider:
Mandag - torsdag kl. 08:00 - 16:00
Fredag kl. 08:00 - 15:30

Har du enten behov for omgående support eller behov for support uden for åbningstiden, skal du anvende dit Service Card. Service Card-sager i Danmark besvares hurtigst muligt eller maksimalt inden for 15 min.

Ved supportsager uden for åbningstiden skal du bruge vores globale support linje på tlf. +49 911 895 7222.


Siemens Industry Online Support app

Siemens Industry Online Support app

Siemens Industry Online Support app'en giver dig adgang til mere end 300.000 dokumenter på alle vores produkter, hvor som helst og når som helst. Uanset om du står over for problemer med gennemførelsen af ​​projektet, har brug for hjælp med fejlfinding, ønsker at udvide dit anlæg eller nyligt planen en.


Find svaret på Siemens Industry Mall

Vidste du, at du kan søge efter priser og typenumre, samt finde tekniske oplysninger på Siemens Industry Mall.