Tools

Siemens DanmarkSiemens Danmark

Site ExplorerSite Explorer
Close site explorer

Har du brug for teknisk support? - Så får du et tip her:

4. september 2018

Opret en Support Request online i stedet for at ringe ind

Der er nemlig en række fordele; forsinkende misforståelser undgås, diagnosefiler og screendump uploades nemt, valget af product bliver korrekt fra starten, du vil få vist manualer, FAQ og firmware til det valgte product (og problemet kan måske ære løst inden sagen oprettes).

Det er ganske nemt. Du går bare ind på www.siemens.dk/mysupport og følger denne step by step guide.

Guide

  • Tryk på Create New Request.

  • Skriv produktet fx. S7-1511 eller mere specifikt 6ES7511-1FK01-0AB0.

  • Vælg CPU'en.

  • Vælg fejlårsag/supportårsag fx update.

  • Se om der kommer den nødvendige hjælp på siden, hvis ikke, så tryk på "next".

  • Skriv en overskrift på problemet.

  • Skriv produktnummer samt firmware, udfyld "details"-vinduet med så meget information som muligt.

  • Upload screen dump, diagnose file, program - alt hvad der er relevant

  • Tjek om person data er korrekt.

  • Vælg hvordan der ønskes at blive kontaktet (mail eller på telefon).

  • Tryk send og sagen er oprettet.



Morten Muellertz 

 morten.muellertz@siemens.com